jessicaslife

Alla inlägg under maj 2014

Av Jessica Olsson - 31 maj 2014 20:42

Hej!


Igår var jag min kompis Linnea och min mamma i stan så här kommer bilder på sakerna jag köpte! 


   

Hår donut, 80 kr - Glitter


 

Hårband, 30 kr - Glitter


Skor, 175 kr (original pris 199 kr, men fick rabatt) - Skopunkten


   

Trio concealer, 80 kr - Ginatricot


     

Vita shorts, 400 kr - Brandy melville


 

Vit tröja med tryck, 198 kr - hollister


 

Rosa flipflops, 166 kr - hollister 


 

Ljus-blå shorts, 430 kr - hollister


 

Vita shorts, 430 kr - hollister


  

Grå mjukis shorts, 218 kr - hollister



Behövde verkligen nya kläder till sommaren så jag köpte ganska mycket!

Ha det bra.


  

Av Jessica Olsson - 29 maj 2014 19:44

Hej!

För ungefär 3 dagar sedan sa jag att jag skulle lägga upp bilder på träningskläderna jag köpte på stadium, men har inte haft tid och sen har jag glömt bort men nu kommer bilderna iallafall!


     

Köpte även ett par likadana byxor som är där uppe (från soc) fast i längre modell!


  

Av Jessica Olsson - 26 maj 2014 20:44

Halloj!


Imorgon fyller min pappa år, så grattis i förskott pappa! Och imorgon på dagen i skolan så kommer vi ha 5 kamp och sedan fotboll typ, och sen på eftermiddagen så kommer vi ha picknick och brännboll tror jag med hela klassen och lite föräldrar.


Idag har jag varit på stadium för jag behövde verkligen nya tränings kläder, det kommer antagligen bilder på allting imorgon, så håll utkik efter det imorgon!


  

Av Jessica Olsson - 25 maj 2014 21:00

Hej, idag är det morsdag. Så grattis eller vad man säger mamma!   


Idag har jag varit på resturang med min mamma, pappa, mormor, morfar, mammas syster och hennes man. Vi var på restaurang för att vi skulle fira min mormor som fyllt år, grattis mormor och sen för att det är morsdag.


De blev inte ett så långt inlägg, men vi ses imorgon tror jag!


  

Av Jessica Olsson - 24 maj 2014 16:45

Hejsan!


Jag kom på att jag inte berättat så mycket om mig själv, så här kommer 10 saker ni kanske inte visste om mig!



1. Jag är 01:a


2. Jag fyller år i november


3. Mina favorit djur är elefant, sköldpadda, gris, apa och katt

4. Min favorit disney figur (haha) är Stitch   


5. Jag har en iphone 4, men vill ha en iphone 5s hehe


6. Jag bor i stockholm


7. Mina favorit festisar (drickor typ) är ''rasperry & lemon'' och ''cactus & lime''      

8. Min favorit mat är ''spånga macka'' (en jätte stor macka som finns att köpa i spånga, haha)   

9. Mina favorit färger är rosa och mintblå       


10. Jag har inga husdjur eftersom min mamma är allergisk mot pälsdjur



Nu har ni fått veta lite fakta om mig, onödig fakta haha.


  


Av Jessica Olsson - 24 maj 2014 15:28

Hej!   


Först vill jag säga förlåt för att jag inte bloggat på ungefär 5 dagar nu, men jag har varit sjuk men känner mig bättre nu. Nu kommer det komma mycket fler inlägg, lovar!

Idag vid ungefär 11 kom min farmor och farfar hem till mig för vi skulle fira morsdag (en dag förtidigt) sen vid ungefär halv 1 träffade jag Linnea (hon som var med i inlägget före detta) och vi gick till mcdonalds, hehe. Och nu sitter vi här och dricker VÄRLDENS godaste dricka!  
 


Ha det så JÄTTE BRA nu!


  

Av Jessica Olsson - 18 maj 2014 16:53

Halloj, i de här inlägget kommer en photoshoot från idag som jag och min kompis Linnéa har tagit!

 

På den här bilden fick jag med en fiskmås på bild, haha!

 
För er som undrar så ser Linnéa ut så där, på den bilder hoppar hon haha!
       

När jag gick på dagis gick min dagisgrupp ganska ofta till detta ställe, vi trodde de bodde ett troll där inne så vi knackade på dörren varje gång. Men igentligen är det bara en vanlig matkällare, haha gamla minnen!

             
Den här bilden var den jag blev nöjdast med av alla.



Vi tog ungefär 300 bilder, VÄÄÄÄÄÄLDIGT mycket haha. Men jag visar er bara dom allra bästa, och sen så kanske de kommer upp mer i något annat inlägg. Vem vet, håll utkik efter det vet jag!


  

 

Av Jessica Olsson - 18 maj 2014 16:39

 Hej och välkommen till min blogg!

Jag heter Jessica och är 12, fyller 13 år i november i år!
Jag hoppas ni kommer gilla min blogg. Håll utkik efter nästa inlägg, då kommer de en photoshoot från idag som jag och min kompis Linnea har tagit!


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Jessica och i den här bloggen så kommer du få följa med i min vardag och mycket mer. Hoppas du kollar in min blogg lite då och då!

Ha det så bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards